The Times heeft een schadevergoeding van 60,000 pounds moeten betalen aan detective sergeant Gary Flood. De krant beschuldigde de officier van corruptie en oneerlijkheid.

 Het artikel in kwestie kwam uit op The Times online en The Times in 2006. Een onderzoek werd gestart maar in 2007 kon de offcier terug aan het werk wegens een gebrek aan bewijs. Niettemin werd pas in 2009 het onderzoek afgesloten. De verdedigde eiste dan ook een schadevergoeding voor schade aan de reputatie, die 2 jaar lang werd aangetast.

Voor het volledige artikel, klik hier.

(Deans, 2013)