The Daily Telegraph heeft een deal van £400.000 afgesloten met Lloyds Bank voor de Monday’s cover wrap inclusief sponsoring voor de opiniepagina 20. Sponsoring door advertenties is geen nieuw gegeven, maar het werd wel nooit eerder gedaan voor een opiniepagina van de krant. The Lloyds Bank cover wrap, genaamd “Because a place to call home matters”, en de opiniepaginasponsoring maakt deel uit van een £30m blitz campagne om de bank opnieuw in de media te doen verschijnen sinds het splitste van TSB. Deze campagne zal ook op tv en radio verschijnen. The cover wrap werd gemaakt door media agentschap MEC. In het weekend heeft Lloyds Bank ook betaald voor een see-through cover wrap bij de Sunday Times genaamd “Because Sundays matter”.Cover wraps zijn heel populair geworden bij nationale kranten, omdat ze een nieuwe stroom van inkomens creëren. We kunnen dus spreken van een nieuwe opkomende trend.
media. (2013, spetember 23). Opgehaald van http://www.theguardian.com: http://www.theguardian.com/media/2013/sep/23/daily-telegraph-lloyds-wrap